keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Ostin

...eilen kengät, tarkemmin ottaen mokkasaappaat. Din Skossa oli ale, ja osa talvikengistäkin oli alessa, joten nappasin nämä mukaani. Ne maksoivat vain 44 euroa. Eiväthän ne ole ylipolven (koskettavat polvea kuitenkin!), mutta ne ovat mokkaa ja muuten kivat. Sitä paitsi näille löytyy varmasti enemmän käyttöä kuin täydellisille ylipolven-unelmille, en nimittäin näe itseäni tiedekunnalla Kate Moss-plagiaatit jalassa. Ehkä olen estoinen..? ;)
Siellä oli muuten myös kiiltonahkaisia versioita näistä alessa, jos se kiehtoo!
Photobucket
Vähän, hyvin vähän, niin kuin Kate Moss. Mut tosi paljon niinkuin Elin Kling ja I promise, en tosiaan muistanut tätä kuvaa vasta kun tänään!! :)

Mut hei, bonus tässä on se, että Klingillä on ainakin useimmiten joku tieto siitä, mikä on in ;)

PS. Onko mun blogikuvat ihan liian isoja? Mun näytöltä ne on sopivia, mut 17" ja isommilla taitavat näyttää hölmön kokoisilta :)

I bought these suede boots yesterday from Din Sko. They aren't over-the-knee like I would've preferred but they're still cute. Costed only 44 euros, I couldn't leave them there... Noticed that Elin Kling has a pair quite alike to mine, but I swear I got my inspiration from Kate Moss!

kuva: kanal5.se/ Style by Kling

9 kommenttia:

  1. oh, ihanat kengät. minulle myös!

    VastaaPoista
  2. Ihanat kengät! Pitäisi itsekkin ostaa mokkasaappaat! :)

    VastaaPoista
  3. ei vitsi mistä löytyy vielä kiiltonahkaisena? kävin tänään kahdessa dinskossa helsingissä eikä enää näkynyt.

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä nuo kuvat on ihan hyvän kokoisia :) isommista näkee esim. yksityiskohdat paremmin.
    Vielä kun löytyis tuollaiset kivat saappaat leveä kärkisinä.. aijai.

    VastaaPoista
  5. Meinasin ostaa nuo samaiset kengät, olen jo pitkään halunnut polviin ulottuvia mokkasaapikkaita. Mutta tikkujaloissani ne varret olivat hassun näköiset, oli pakko jättää väliin. Harmittaa.

    VastaaPoista
  6. helloo, siis onko kyseessä turussa vai helsingissä dinsko?

    VastaaPoista
  7. Mulla on tollaset kun Elinillä mutta ne on jotain 20v vanhat :D Näin se muoti menee yli ja ympäri!

    VastaaPoista
  8. iha jeppis kokosia kuvia.. älä vaan pistä ainakaan pienemmiks:--)

    VastaaPoista
  9. iina: Kiitos! :)

    kullanmuru: Kiitos, mäkin oon ihan innostunut mokasta just nyt :)

    anonyymi: Käytiin Itiksessä bongailemassa niitä H&M-kenkiä, eli sieltä Din Skosta löytyisi vielä :)

    invisible inkie: Hyvä juttu! En sitten pienennä niitä :)

    malia: Joo, noi on kyllä vähän lörppövartiset... mut mun mielestä se näyttää (mun jaloissa) hauskalta :)

    anonyymi: Hejdå, kyseessä oli Helsingin Itäkeskuksen Din Sko :)

    nola: Hahaa, ei muuta kuin jalkaan sitten! Tämän vuoksi kaikki täytyy säilyttää...

    anonyymi: Kiitos tiedosta! Hyvä, että sopivat muidenkin näyttöön! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.