sunnuntai 12. lokakuuta 2008

Turkisjuttuja taas

Ostin Gina Tricotista itselleni vihdoin sen tekoturkiskaulurin, josta höpisin joskus täällä. En siis jutellut varsinaisesti GT:n kaulurista, mutta noin yleisesti, tuossa reilu viikko sitten? Turkkia en ole vieläkään saanut ostettua, sovitin silloin sitä H&M:n pusakkamallista versiota, mutta se ei oikein tuntunut omalta kaikkine resoreineen. En enää tajua, miksen ostanut turkkia jo viime vuonna UFFista Turussa, kun niitä katselin. En tainnut uskaltaa, mutta nyt kaduttaa. Olen muistellut kaiholla sitä second hand turkisrekkiä. Argh.
Photobucket
Onneks varmaa tietoa on, että H&M:lle on tulossa upeaakin upeampi tekoturkkitakki about viikolla 46, kiitos tiedosta kuuluu naapurimaan Stockholm Streetstylelle. Se näyttää tältä

Photobucket
Superupea? Jos en pariin viikkoon ole löytänyt sopivaa turkkia, niin tuo se on!!
Mut nyt lupaan lopettaa kaikennäköisistä turkeista jauhamisen, muuten tää blogi muuttuu kokonaan turkisblogiksi juttujensa perusteella...

I bought this faux fur collar yesterday from Gina Tricot. I've also been looking for a (faux) fur jacket, but not found suitable version, so searching continues. If I haven't found any good jacket until week 46, I'll go shop this one from H&M (second photo). I tried on one version at H&M already, but it didn't suit me.

4 kommenttia:

  1. Tuohan on hauska. mulle jäi mieleen kajastelemaan se kuva, jonka postasit tosiaan silloin joku aika sitten, jostain tytöstä jolla oli tuollainen kauluri ja muistaakseni joku harmaa paita ja leggarit - se oli epätavallisuudessaan yllättävän kekseliäs asu!

    VastaaPoista
  2. no juu! turkit vie mennessään! mulla vaan vielä on totuttelemista sen kanssa että milloin on pokkaa kävellä kaduilla karvalakki ylpeänä päässä :D vielä sekin aika koittaa eikä kaverit tajua ollenkaan

    VastaaPoista
  3. Toi H&M:n turkki on ihanan värinen, mutta liian muhku mun makuun. Se pusakkamallinen tekoturkki olisi sinänsä kiva, mutta mäkin vierastan vähän resoreita, kun mulla ne aina nyppyyntyy hirveän näköisiksi.

    VastaaPoista
  4. may: Joo, se kuva oli hieno :) Ajattelin itse asiassa toteuttaa sen, kunhan löydän mun Am. Apparelin collegepaidan jostain...

    aab: Hehe, mä kaivan varmaan karvalakin heti esiin kun alkaa korvia vähänkin paleltaa! :)

    pinja2: Joo, se voi olla vähän liian "muhkea", mut tuossa se ainakin näyttää vastustamattomalta... Ja jep, mä en jaksa resoreita, sen takia en ole löytänyt sopivaa nahkatakkiakaan :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.