perjantai 24. lokakuuta 2008

Miks mussa ei oo muotikuvaajan vikaa

Yritin kuvata tänään joitain asuja, joita kehittelin mun leopaidan ympärille, mutta se jotenkin epäonnistui. Ne olivat tosi tylsiä tai kapakan seinäruusuja, etten tiennyt miten päin olisin. Jos olis mallin looksit ja olis vähän vielä kuvaustaitojakin, niin voisin kuvata vaan sitä paitaa, punaisia huulia ja sotkuisia hiuksiani. Bad kun ei oo kumpakaan!
Photobucket
Joten kattelen vain inspiraation puutteessa muiden ottamia kuvia. Noi on i-D marraskuun lehdestä.
En tajua missä se mun Ginan t-paitamekko on, argh!

No inspiration, hope I can find it from photos. I wish I looked like Lara Stone, but I don't.

kuva: Foto Decadent

3 kommenttia:

  1. Pöh ja pah, mun mielestä muistutat tyyliltäsi ja poseerauksillasi just tuota mallia, joka on muuten ihan kamalan laiha, nyt kun tarkemmin katsoo =0

    VastaaPoista
  2. Haha :D
    Itse sain pahemman vian kun koitin ottaa itsestäni asukuvia. Miten sitä voi näyttää niin tönköltä?
    Sun kuvissa ei ainakaan mun mielestä ole mitään vikaa..

    VastaaPoista
  3. freya: Ahaha, poseeraukset kunniaan. Täytyy koittaa tuollaista mustaa meikkiä kuin hänellä :) On laiha juu, mut mä tykkään...

    invisible inkie: Joo, mullakin on välillä sellaisia, et seisoa pönötän jossain ihan hölmön näköisenä, sit on seuraavassa pakko vaikka liikuttaa kättä tai jalkaa vähän :) En mä niin poseista stressaa, mut välillä tuntuu, ettei ole mitään vaatteita kaapissa... :P

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.