perjantai 31. lokakuuta 2008

It could've been...scarf

Taas näitä Moss-vibaisia päivän asuja, mut ei voi ainakaan väärin mennä. Musta neuleliivi oli oikeastaan taas hauska löytää kaapista - löysin sen kerran kesällä ja sen jälkeen unohdin sen jälleen. Yleensä olen käyttänyt sitä harmaata versiota, oikeaa miestenliiviä. Tämä mustahan on vain joskus vuonna x ostettu Vero Modan liivi. Onneksi en heittänyt pois. Olen huono heittämään mitään pois.

Oikeasti en voi es pitää tätä asua. Toi kun ei ole mikään huivi, vaan se mun paita :) Oon vaan niin katkera, etten ole löytänyt tarpeeksi hyvää leohuivia (ostettavaksi asti) ja siksi paita saa toimittaa sen virkaa.
Photobucket
Poika tulee kohta kotiin ja se osti jotain hauskaa itselleen (eli meille, eli minulle). Joissain superindiepiireissä se on varmaan jo "niin 2007!", mut mä olen aivan innoissani. Olenkin aina halunnut sellaisen, ainakin tän näkemisestä asti viimeistään ;) You might guess...

But it's not a scarf, it's my t-shirt. I haven't found any leopard print scarf that would meet my expectations. My boyfriend bought something fun, I'll show it later!

4 kommenttia:

  1. Kivannäkönen asu! Eikä ainakaan kuvien perusteella arvais paidaksi, joten kuosi monikäyttöön vaan! ;)

    VastaaPoista
  2. rubio: Kiitos! Saa nähdä kehtaako, olisi vähän hassua, että joku hiha alkaisi kaupungilla roikkua kaulasta :D

    VastaaPoista
  3. Ihanat tuon valkoisen t-paidan puffit! Mistä tuollaisia saa? Tahtoo, tahtoo :)

    VastaaPoista
  4. kella: Se on ihan H&M:sta, tuurilla voisi olla alessakin nyt! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.