perjantai 10. lokakuuta 2008

Ihan kuin joulu olis

Mun paketti Saksasta saapui heti aamupäivällä. Ratkoin vaaleanpunaisella teipillä suljetun pahvilaatikon jo töissä auki ja sieltä ilmestyi tällainen tutunnäköinen, söpö paketti!

Photobucket
Paketin sisällönhän tekin jo tiesitte, mutten malttanut olla kuvaamatta sitä. Olen aivan haltioissani sekä laukusta että rintakorusta, rintakorun ajattelin laittaa jo huomenna asuuni!
Photobucket
Laukku ei myöskään ole läheskään niin pinkki kuin Mytheresan nettisivuilla näytti olevan, vaan jonkin verran tummempi. Olen siitä vain tyytyväinen, pinkki tuntuikin hieman rajulta vaihtoehdolta! I'm in love!
Tuntui kun joululahjapakettia olisi avannut noin 15 vuotta nuorempana, olin niin innoissani vaikka jo tiesin, mitä sisältönä on. Rakastan sormeilla nahkalaukkuja - ja kaiken lisäksi tuo Miu Miun rintakorukin haisee Miu Miu -nahalle (sille, mille kaikki niiden laukut ja kengät haisee mun kokemuksen mukaan :)). Oh.

Tänään sain myös pari muuta "lahjaa", mutta niistä juttelen paremmalla ajalla. Nyt on aika taas tehdä kouluhommia, ne eivät ikävä kyllä tunnu loppuvan ikinä. Paljon mieluummin vain surffaisin netissä ja postailisin vähän väliä blogiini! :)

My order arrived this morning and I wasn't strong enough to keep the package closed until I get home - so I opened it at my workplace. This cute box was inside a big brown cardboard box, it's very similar to the previous ones I've got. It wasn't a surprise what was in the box, but I opened it with the same eager as I had received a christmas present! The MbMJ bag isn't as hot pink as it looks like on Mytheresas website, but I think it looks better this way. The spider is also gorgeous, so I am truly in love now!
The brooch smells like Miu Miu leather, that will say it smells like all my bags and shoes from the same brand. I like it. A lot! :)

PS. Raju postaustahti tänään muuten... 

10 kommenttia:

  1. On kivaa, kun kirjoitat niin usein.

    VastaaPoista
  2. ragdoll: Kiitos, I agree ;)

    cocos: Kiitos sullekin!! :)

    anonyymi: Kiva kuulla, yritän pitää vähän ripeämpää tahtia yllä nyt :)

    VastaaPoista
  3. blogisi on yksi ehdoton suosikkini:) nopea postaustahti ehdotonta plussaa! ja aivan ihania ostoksia <3

    VastaaPoista
  4. Tuo rintarossi on kyllä kaunis. Kiva pieni ötökkä.

    VastaaPoista
  5. ohhoh, mitä ostoksia... olet varmaan hyväpalkkaisessa töissä?
    Pakko udella tällaisia kun kiinnostaapi. .)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: Kiitos sekä blogi-että ostoskehuista! (haha mikä muotoilu mun lauseessa) :)

    may: Kiitti, mä oon ihastunut siihen kans, vaikka oikeasti ötökät on mulle ihan no-no...

    anonyymi: Heh, no ei mun palkka mikään suuren suuri kyllä oo, teen vielä vaan osa-aikaistakin. Mutta priorisoin tällaisia hankintoja ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.