tiistai 14. lokakuuta 2008

Epäinnovatiivinen today's outfit

En pidä sisällä otetuista kuvista, ne ovat aina vääristyneen värisiä, eivätkä värit tule niissä tarpeeksi esiin - paitsi keskellä päivää otetuissa tietty. Tänään tietty ei paljon värejä tarvinnut korostaakkaan, koska kiskoin päälleni lähes ainoastaan mustaa. Ainoa väripilkku mun sekasortoisessa asussa oli tuo laukku!

Rasittaa myös tämä kahden kaupungin välillä asuminen - aina jotain puuttuu Helsingistä tai Turusta. Tämä koskee siis todellakin myös vaatekaappia. Aina jotain 200km väärässä paikassa. Kuten nyt se Tigerin pusakkatakki, joka olisi ehdottomasti sopinut outfittiin paremmin kuin musta jakku. RRRaaah. Tai en tiedä. Ehkä se on toi väripilkku vaan, jota mä karsastan. Asu olisi tavanmukainen minä, jos laukkuna olisi joku kädessä kannettava musta versio... :)
Photobucket
Lisäksi Turussa on kaikenlaista muuta, jotka haluaisin tänne, jotta voisin jatkaa vaateleikkejäni häiriöttä. Esimerkiksi hitusen cowboy-henkiset nilkkurit mustana. Harkitsen vakavasti koko vaatevaraston siirtoa Helsinkiin: Turkuun voisin jättää jonkun neuleen, t-paidan ja farkut tavallisen koulupäivän pelastukseksi.

Had no inspiration at all today. All the vital parts of my wardrobe seemed to be in Turku (my other hometown) now and that causes these awkward combinations...

pipo/cap from Hong Kong
paita/top Fifth Avenue Shoe Repair
farkut/jeans Cheap Monday
laukku/bag MbMJ

7 kommenttia:

  1. toi laukku on sika kiva! jos viel ois musta tai ruskea ni:P tahdon!!

    VastaaPoista
  2. erinäistä huokailua laukkusi perään.. aivan ihana <3

    VastaaPoista
  3. pipari: Kiitos! Käy katsomassa Gaudetesta, mitä värejä siellä on? Voi ollakin mustaa :)

    nelliina: Hehe, kiitos! Tää on mun uus suosikki! :)

    VastaaPoista
  4. En ikinä jaksa lyllertää Gaudeteen:D Mun on pitäny mennä sinne viimeset pari kuukautta, mutta en ikinä oo saanu aikaseksi:D

    VastaaPoista
  5. Sama täällä, täytyy oikein pakottaa itsensä lähtemään kaupungille toisinaan... Kannattaa kuitenkin käydä, viimeksi noi menivät vissiin aika nopeasti! :)

    VastaaPoista
  6. Mulla on ollut samanlainen, mutta keltainen, MbyMJ:n laukku jo kesästä alkaen. En ole kertaakaan sitä käyttänyt kun en vaan jotenkin osaa. Ihana laukku, mutta mikähän siinä tökkii?

    VastaaPoista
  7. No, mulla sinne ei mahdu lompakko, se on vähän ärsyttävää. Tänäänkin mulla oli toinen, isompi kassi mukana lisäksi. Mä muuten kanssa katselin sitä keltaista jo keväällä ja hehkuttelin täälläkin, mut jäi sitten ostamatta. Pinkki on mun väri ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.