tiistai 14. lokakuuta 2008

Asos Mid Season Sale 50%

Täällä menee mun loppu työpäivä - oikeastaan voisin lähteä jo nyt, mutta en malta, kun jäin jumiin alesivuille. Siellä on muuten edelleen ne mun käärmekorkkarit, joilla on superhyvä kävellä, vaikka korkoa on 10cm. Tosin jäljellä oleva väri on pinkki, mut hintakin vaan reilu 9 euroa!

Mä voisin haluta jonkun värillisen mekon... tosin oikeastaan kannattaa ostaa enemmän, koska postikulut ovat pikalähetyksessä suuret. Ja jos ei ota pikalähetystä, saat odottaa tuhannen viikkoa, kuten mulle viimeksi kävi :)
Asokseen pääset tästä!

Asos got mid season sale going on, reductions are up to 50 %! I've been looking for a colourful day dress, but I think I should find something else too because the shipping costs are what they are...

kuva: asos.com

2 kommenttia:

  1. hei kuin paljon asoksen postikulut on? normaali ja sitten tuo pika? :-)

    VastaaPoista
  2. Mun muistaakseni normaalikulut laskettiin toimituksen painon mukaan (mulle oli jotain 11e?), mut sitten jotkut ovat sanoneet, että jos maksaa kiinteän 30+e, niin tilaus tulee viikossa. Täytyisi tarkistaa sivuilta, mutta olen tainnut hukata salasanani :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.