perjantai 19. syyskuuta 2008

Vähän off topic

Tää ei oikeastaan liity mitenkään erityisesti muotiin, jos ei nyt lähdetä hakemaan sitä, kuinka kaikesta voidaan tehdä "trendikästä" tms. kaukaa haettua silti. Sain joskus pojalta lahjaksi tällaiset kristallikuulokkeet mun iPodiin ja löysin ne tuossa ihan vahingossa penkoessani Turun laatikoita. Oikeastaan olin unohtanut vähän myös iPodin - olen oikeasti niin laiska, etten jaksa ottaa sitä minnekkään muualle kuin lenkille mukaan.
Photobucket
Noissa on Swarovskin kristallit, joka on mun mielestä ihan naurettavaa. Kuulokkeissa? Meneekö Swarovskilla kenties hieman huonosti? Kaikella sitä saa kyllä naisia houkuteltua, sillä jos olisin tuollaisia jossain itse nähnyt ja ne olisivat kimmeltäneet silmääni, olisin perusharakkana varmaan ostanut sellaiset itsekkin.

Toi omituisen näköinen valkoinen juttu taustalla on se mun iPod nano, sitä vanhaa mallia. En ole raaskinut ostaa uutta, kun tuo nyt kuitenkin toimii...

Turhuuksien roviolle vaan? ;)

5 kommenttia:

  1. Ehkä ne näyttää siltä kun olis korvikset korvissa? .oD

    VastaaPoista
  2. Mullakin on vielä käytössä valkoinen ensimmäisen sukupolven iPod Nano. Mitä sitä vaihtamaan niin kauan kuin toimii - vaikka pari viikkoa sitten julkaistu uusin Nano kyllä houkuttelee kaikkine värivaihtoehtoineen. :) Hauskat kuulokkeet...

    VastaaPoista
  3. may: Hmm, no, vähän, mutta kun ne menevät tuonne korvan sisälle niin.. :O ehkä se on kuitenkin ollut ideana?

    riikka: Mäkin haluaisin uuden just värien takia, oon haaveillut pinkistä (noloa)! Mut kun tuo toimii, niin ei ole oikeaa tarvetta :)

    VastaaPoista
  4. Swarowskilla ei mee ikinä huonosti, ne vaan toteuttaa uutta liiketoimintaideaansa "swarowskia arkeen ja juhlaan tms.". Oon hyvin perillä mun entisen kotimaan pääfirmasta ;) Anna mulle josset käytä, mä voin leikkiä niillä!

    VastaaPoista
  5. elina: Miten kuulokkeilla leikitään? Swarovskia on nykyään vain kaikkialla, joten sellainen "luksus-fiilis" on kadonnut siitä... :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.