torstai 11. syyskuuta 2008

Tänään

Tällaisissa vaatteissa olin töissä. Kassina oli Longchamp, koska kävin vihdoin työpaikan salilla, ja se oli ainoa, joka mun pienestä laukkuvalikoimasta edes hitusen muistuttaa salikassia. Eli ei yhtään...
Plus että löysin mun rakkaat Convet tänään - ne oli samassa pussissa niiden alkukesästä ostettujen Lacostetossujen kanssa (joita en sitten tullut käyttäneeksi kertaakaan...)! Jess jess jess, kaipasin niitä niin!

Photobucket Image Hosting
Varsinaisesta päivän asu-kuvasta näkyy, miksi kävin salilla. Olisin varmaan saanut hermoromahduksen, jos vielä tästä löystyisin. Poika sanoo, etten ole muuttunut minnekkään, mutta itse sen parhaiten tietää. Muuten asu mukailee mun A.Wang-syksyä, tosin oikeasti tuonne liivin alle tulee laittaa joku pitkähihainen näillä säillä. Kotona tietty kelpaa hyppiä topilla niin paljon kuin sielu sietää, enkä edes mennyt enää ulos tänään. Pesetin muuten tuon liivin, se maksoi alakerran pesulassa 7(?) euroa. Mun mielestä tuollainen laadukkaan tuntuinen liivi ansaitsee sen :)

Loppuun ajattelin näyttää vielä palan meidän tänään taas eteenpäin mennyttä keittiöremppaa (putkimies kävi!)
Photobucket Image Hosting
Tässä on meidän superhana, I love it!

PS. Huomenna on meidän vuosipäivä tai ainakin ilta, jolloin vuosipäivää vietetään (oikeasti se on 17.pvä). Lahjaideoita, mä oon matti myöhäisenä menossa lahjaostoksille? :)

6 kommenttia:

  1. Täh, miten toi hana oikeen toimii? :D

    VastaaPoista
  2. Taas aivan ihania asuja! Pelottava toi hana X)

    VastaaPoista
  3. Oijoioi, mistä tuo ihanaihana hame on?

    VastaaPoista
  4. every: :D Toi iso kaari on sellainen suihkutus-osa ja tossa alempana oleva on se tavallinen hana. Selvensi? ;)

    nylon: Kiitos! :) Hana on... hurjan teollinen, kuten muukin kämppämme.

    stitch: Se on Lindexistä, ei ikinä uskois :D

    VastaaPoista
  5. Hah mä en voi sietää sellaisia urheilullisia kasseja ja jos jotain sen tyyppistä tarvitsen, on mulla Longcahmpin mummokasseja värisuora odottamassa =) Ja löysää sen näe kyllä missään!

    VastaaPoista
  6. freya: Joo, mäkään en vain ole "muistanut" hankkia oikeaa salikassia. Mikä ei Longchampiin mahdu, on turhaa... ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.