keskiviikko 10. syyskuuta 2008

Pelkistettyä

Photobucket Image Hosting
-pipo GinaTricot

Inspiraatio tulee tietenkin Wangin FW08-näytöksestä, farkkushortsit ja revityt sukkahousut... Mun versio on vain huimasti pelkistetympi. Mykkyräasento johtuu siitä, ettei pipo olisi muuten mahtunut kuvaan mukaan!
Valitettavasti mun revityt sukkahousut jäi Turkuun, joten nyt leggingsit saivat tehdä niiden sijaa. Hyvin toimi, ainakin mun maihareiden kanssa!

En tiedä miks noi kuvat on niin punaisia, yritän fiksaa asian :/

4 kommenttia:

  1. Toi jakku on aivan sairaan hieno ja shortsit on kans tosi hyvännäköiset!

    VastaaPoista
  2. nylon: Kiitos, se on ihan mun lempparijakku nykyisin! Shortsit oli myös kesän lempparit :))

    VastaaPoista
  3. Tämä blogi on noussut lyhyessä ajassa yhdeksi suosikeistani,eniten juuri kivojen päivän asujen ansiosta. Näköjään vaatemaussa kuitenkin on eroja - tämä asu oli sarjaa "on se ehkä ihan ok mutta ei ikinä minun päälleni!" :)

    VastaaPoista
  4. crislia: Kiitos! Mun vaatemaku on tosiaan niin, hmm... eklektinen, että varmasti kaikki eivät aina allekirjoita mun kokeilujani :D Toivottavasti on edes hauskaa katsottavaa silloin, kun ei itse samasta lookista innostukkaan! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.