torstai 4. syyskuuta 2008

Ostin taas.

No tässä ne nyt on, ja melkein oli oma päätöskin! Tietty ne kiiltonahkaisetkin jäi kaivelemaan, joten en tiedä... Jotenkin tuntui, että tää on enemmän minä, jos bootsit hankitaan.
Photobucket
Hintaa niillä on ihan yli mun Din Sko -rajan, mutta minkäs teet. Toivottavasti palvelevat läpi talven.

Lisäksi käväisin GinaTricotissa, josta mukaan tarttui tällainen mun tyyliin sopiva niittivyö ja tavallinen t-paitamekko. Toi tuskin kestää ees yhtä pesua, mutta kun nyt oli niin pakkorako, niin no can do. Miks mä muuten aina ostan mustaa?

Mulla on kiva asujuttu noihin bootseihin mietittynä, joten tänään ei taida tulla mitään asua. Koulussa kun oli perus Givechy-helyt, haalean persikan värinen paita ja mustat pillit sekä beige Miuska. Blaa.
Photobucket
Mulla on ollut aivan hirveä kiire koko päivän noiden koulusäätöjen takia, eikä loppua näy. Pitäis sitä paitsi käväistä yhdissä vaihtarikekkereissä, jonne kaikki mun ystävät on menossa. Normaalisti en vaihtareiden kanssa hirveästi heilu, mut nyt sattumalta tutustuin pariin niistä mun tuutor-kaverin välityksellä ja ne vaikutti tosi kivoilta. Ehkäpä sit vois mennä käymään, kun mulla ei oo telkkaa enkä siis nää es Big Brotheria (emmä sitä kato, kuhan joskus vaan sattumalta vilkasen).

Haluisin hirveesti laittaa pitsipaidan mut sit toisaalta käärmekorkkarit ja toisaalta taas sen tavallisen uuden H&M-t-paidan. Siis illalla. Apuaa. En osaa päättää yhtään, taaskaan.

4 kommenttia:

  1. Mäkin tänään hypistelin tota vyötä:P ehkä pitäis se käydä hakemassa jos Tukholmasta ei löydy kivempaa :P

    VastaaPoista
  2. nuo saappaat oli varmasti parempi valinta, pitkä ikäisemmät ulkonäkönsä ansiosta ja helpompi yhdistellä muihin vaatekaapin täytteisiin :) hienot on!

    VastaaPoista
  3. Nuo saappaat ovat todellakin paremman näköiset kuin ne toiset, hyvä valinta!

    VastaaPoista
  4. normal girl: Joo, no se ei kyllä paljon kukkaroa rasita ja mun mielestä se on aika makeen näköinen.. Käy hakemassa, ettei sitten harmita :))

    kitty kat: Joo, mä kans ajattelin, et nää on jotenkin helpompi yhdistää, kiiltonahka on pikkuisen hankalampi materiaali siinä mielessä :) Kiitos!

    freya: Kiitos! Mä tykkään näistä kans (no tietty? :)) Ja tosiaan paljon yhdistelykelpoisemmat kuin ne toiset..

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.