keskiviikko 24. syyskuuta 2008

Laiskottelija

Oon laiskotellut koko päivän ja kierrellyt pitkin kaupunkia vaatteita ihastelemassa ja syömässä. Tarkoitus oli porhaltaa tänä aamuna aikaisin Turkuun, jotta voisin kirjoittaa seminaariani heti aamusta tiedekunnan kirjastossa, mut toisin kävi :)
Nukuttiin pommiin, päätettiin lähteä kaupungille pyörähtämään - oikeastaan vain Secco Shopiin ensin, mut suunnitelmat muuttuivat. Siinä lähettyvillä kun on Gaudete, Minus ja monen monta muuta, niin en voinut vastustaa, kun kerrankin sain lähdettyä!

Photobucket

Tässä olen tulossa kaupungilta. Olen turhamaisuuttani peittänyt tuon ylemmän kuvan naaman ja jättänyt perusposen, mutta jotenkin ei itsetunto vielä anna periksi laittaa tänne jotain olen-kohta-aivastamassa-kuvia. Ostin jotain turhaa Minuksesta, näytän sen myöhemmin!

Mä olen kyllä sellainen, että jos myyjä ottaa asiakseen myydä mulle hienovaraisesti jonkun vaatteen, niin muhun uppoaa kuin häkä. Minuksessa osataan, en ole varmaan koskaan lähtenyt sieltä tyhjin käsin :D Myyjästä riippumatta he alkaavat iloisesti juttelemaan ja jään tietty tällaisena lörpöttelijänä siihen jutustelemaan small talkia vaikka koko päiväksi. Sitten jossain vaiheessa löydän itseni sovituskopista ja huomaan, että joku vaatehan on ihan kiva - myyjä kehuu maasta taivaisiin ja sen jälkeen on ostopäätös jo kovin helppo tehdä. Kävelen ovesta ulos iloisena ja vähän ihmeissäni. Mä oon niin helppo, ilmankos mulla on aina rahat finito! ;)

Käytiin myös Secco Shopissa ostamassa tällaisia söpöjä magneetteja kotiin, näytän vielä joskus myöhemmin, mihin tarkoitukseen (eivät nimittäin tule jääkaapin oveen)!
Photobucket

Jajajaa.. käytiin pyörähtämässä myös Kartellin liikeessä ennen lounasta Vespassa, sieltä saatiin tällainen ilmoituslappu niiden coctail-jutusta tänään. Eli jos joku on kiinnostunut Kartellin syystuotteista, on niistä joku esittely tänään klo 18 Kartellin liikkeessä Erottajalla. Parasta on tietty se, et siellä on skumppaa!
Lappu on tässä, suurenee klikkaamalla


Mut nyt me/mä lähdetään Turkuun. Kuullaan illemmalla :)

5 kommenttia:

  1. ihana asu ja aivan ihania nää syksyisten puiden lehdet asun taustalla :)!

    VastaaPoista
  2. Ihania ruskakuvia :) Ihailin itsekin aamulla ruttopuiston punaisia vaahteroita bussia odotellessa.

    VastaaPoista
  3. kitty kat: Kiitos :) Vaahterat on kyllä syksyisin niin kauniita!

    delicious: Kiitos! :)

    krisse+bea: Kiitti, toivotaan et syksy kans pysyy hyvänä :)

    nola: Kiitos sullekin!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.