tiistai 2. syyskuuta 2008

Lottovoitto kiitos...

Eieiei, mulle käy aina näin kun eksyn jonnekkin superdesignersivuille - ihastun johonkin tavaraan ihan täysin ja alan suunnittelemaan, miten surkeasta kuukausipalkastani ja opintotuesta yhteensä kootaan summa, josta voisin jossain ääritapauksessa lohkaista useita satoja euroja johonkin tääonaivanpakkosaada-tuotteeseen. Käytännössä suunnitelmani ovat aina mahdottomuuksia. Kokemuksesta tiedän. Olen nimittäin joskus ostanut pelkkiin laskelmiini tukeutuen kalliin tavaran ja loppukuusta itkenyt äidille puhelimeen, kun makaronikin on niin järkyttävän ylihintaista nykyään.

Noniin, prologit on ohi, joten päivän musthave-tuote (hah mikä ilmaisu!) on tietenkin, tsadaa
Ja hinta on melkein yhtä ihanan puistattava, 668 euroa. Eikä varmasti sovellu Suomen talveen talvitakkikäyttöön!


Hiplailen Visa-korttia kädessäni, vaikka tiedän ettei rahat vaan voi riittää. Mutta mikäli jonkun Alexander Wang-fanin opintotuki+palkka=total on suurempi kuin mun, niin osta takki täältä! Kuljettavat Suomeen, toimitusmaksu 19 euroa.

kuva: mrsh.se, style.com

2 kommenttia:

  1. Tunnen tuskasi =) Ja aikuisenakin joskus se makaroni (tai nuudelit tai kaurapuuro) on välillä loppukuusta kamalan kallista ;D

    VastaaPoista
  2. freya: Kiitos kanssakärsimisestä ;) Mä luulen, et mulle tulee makaroni olemaan aina kallista, kun tarpeeksi kauas palkkapäivästä ehditään (aina n. viikon päästä...)!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.