maanantai 22. syyskuuta 2008

Katumuoti-inspistä

Photobucket

Oikeastaan noi kaksi tyttöä oikealla eivät kuulu inspiraatio-osioon täysin tavanomaisine asuineen, mutta hiuskateus iski muhun sillä hetkellä kun näin tämän kuvan. Keväällä polkan leikkauttaneena mulla ei ollut osanottamista tähän kesähiustrendiin, vaikka kuinka olisin pinneillä ja lakalla päätäni sohinut. Harkitsin jopa hiuslisäkkeitä, mutta harkitsin sit vielä uudelleen ratkoessani kaverini ommeltuja hiuslisäkkeitä hänen päästään.

Olen vähän hukassa syksyinspikseni kanssa, näen kaikkea kivaa, mutten oikein osaa ostaa? Tänään näin työpaikkani lähellä tytön, jolla oli musta baskeri ja nätti A-linjainen ruututakki - ja pitkät hiukset auki. Raaaaah. Se näytti hyvältä, mutta en ole ehkä itse enää niitä tunika-takki-ihmisiä. Ja baskerikin epäilyttää. Onneksi mulle ja mun epäileväiselle päälle on vielä tuo wannabeburberryprorsum-pipo.

Tää kasvattaa mun innostusta konjakin väristä laukkua kohtaan, vaikken Dolce&Gabbanasta yleensä välitäkkään. Ja noi käärmenilkkurit, ah, Fashion Spotissakin hehkutettu...

kuvat: altamira nyc, brownsfashion.com, lookbook.nu, net-a-porter.com, modefeber, tfs

2 kommenttia:

  1. Ihana seurata miten otat näistä inspiskuvista ne omat jutut sun asuihin =)

    VastaaPoista
  2. freya: Kiitos! (Eli kopioin suoraan :D)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.