maanantai 22. syyskuuta 2008

Dagens

Muistatteko Alice Dellal-lettihehkutuksen? Okei, nyt varmaan aliarvioin kaikkien muistia törkeästi, mutta ajattelin, jos ette kiinnittäneet siihen sen enempää huomiota. Nimittäin mä oikeasti ihastuin siihen, kasaritukkaan! Allt hår åt samma håll ja mielellään maksimiblondaus vielä! Mulla on oikeastaan liian lyhyet hiukset lookkiin, mut eipä se mua yrittämästä estä? :)

Photobucket
-neulemekko on pojan pitkänmallinen neule: Johan by J.Lindeberg
-korut Glitter ja Friis&co.

Muuten oon enemmän givenchy-rock-chic-tyylinen (tätähän mulla on jo nähty!) koruineni. En voi myöskään lopettaa kenkieni hehkutusta, I love them!
Jos nyt kuitenkin jatkaisin töitäni...

PS. Superupeasti toteutettu versio.

5 kommenttia:

  1. Taas oikein kiva asu ja noi kengät kyllä ansaitsee kaiken hehkutuksen, koska ne on aivan mahtavat!

    VastaaPoista
  2. Ihana asu, en varmaan tule pääsemään koskaan yli noista koruista! Ihanaa kun niitä saa kasata kaulaan niin paljon kuin huvittaa ;)

    VastaaPoista
  3. nylon: :)) Kiitos!

    jenni!: Kiitos :) Mä taas luulen kuluttavani tätä trendiä niin nyt talvella, etten halua ajatellakkaan koruja enää keväällä :D

    VastaaPoista
  4. Haa, saappaat on mahtavat- mistähän ne mahtaa olla kotoisin?

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.