perjantai 15. elokuuta 2008

Wohoo!!

Arvatkaa tuliko mun Asos-paketti just tänään, kun lähetin niille asiakaspalveluun kiukkuista viestiä. Mokakin oli ihan oma, kun valitsin Standard Deliveryn tuon Next Business Day Deliveryn (tai jotain) sijaan, niin kaippa siinä sitten kestää toimittaa sitä. Loppujen lopuks kävin hakemassa paketin lähiValtsusta näissä kamoissa. Huom. ei meikkiä, hiukset märät ja pitkin päätä ja lisäksi salin jälkeinen laikukas naama.

Photobucket
Paketti tuli Matkahuollolla, what...
En tiedä ehdinkö tänään esittelemään paketin sisältöä. Otin kyllä kuvat, mutta kohta on kiire Flow'iin!

2 kommenttia:

  1. Hei tyttö! Hieeeeno asu tänään. Yksinkertaisen ihana. Alan pikkuhiljaa kallistumaan sen puoleen, että pakko se tumma jakku takki on vaan ostaa. Mistä omasi on? Osaatko antaa opiskelija kukkarolle neuvoa, mistä kannattaa lähteä etsimään kivaa jakkutakkia?

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)) Mä oon tykännyt mielettömästi mun jakusta ja käyttänyt sitä melkein kaiken kanssa... Ostin ton mun takin Lindexistä, maksoi ehkä 40 e. H&M:ltä vois saada halvemmalla ja jostain kirppikseltä voisi löytää sellaisen miestakki-version tästä, joka olis kaikkein makein. Mua ei oo vaan vielä onnistanut :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.