keskiviikko 20. elokuuta 2008

Somewhat good


About sellaiset, kun haluaisin mun syysnilkkureiden olevan. Ylempi kaikkialla hehkutettu Vagabond (ei taida olla vielä myynnissä) ja alempi on French Connection. Olen siis hullaantunut vetoketjuista, surprise?
Lisäksi jäin tänään pohtimaan yhtä Carin Westerin mustaa mekkoa, jonka olen nähnyt Helsinki10:ssä myynnissä. Ehkä mun pitäisi mennä sitä kautta joku päivä tässä? Toisaalta myös NAP-tilaus polttelee näppejä. Teen mukamas jotain asiakirjaa tässä, mut oikeasti mä vilkuilen nettiä ja teen ankaraa punnintaa.
Ostoslistalla olisi vielä harmaa talvitakki, second hand -turkki, boyfriend-farkut ja nilkkuritkin plus kaikenlaista... ja ehkä joku uusi kashmirneulekin koulua varten. Et onko ne Fendin ballerinat niin tärkeät? :)
Tulipa mieleen, et täytyy varmaan tehdä kaikesta mun haluamasta materiasta joku iwant-kollaasi tänään.

kuvat: google, asos.com

2 kommenttia:

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.