tiistai 5. elokuuta 2008

Päivän asu

Olen ihastunut ruutujen ja hatun komboon. Mulla ei ole (eikä välttis tule olemaankaan) ruutupaitaa, joten sellaisen akuutissa puutteessa tökkäsin tunikan/mekon helmat housujen sisään ja leikin vähän aikaa ruutupaidan omistajaa. Tähän vois lisätä jonkin hienon, mustan ja ohuen vyön, mut ei sellaista ollut tarjolla.

Photobucket
Olkapäät vähän korvissa...
Meen Vallilaan mun kaverin luokse hengailemaan. Joku tarkkasilmäinen saattaa muistaa, et mun siskokin asuu Vallilassa, mut oikeesti mulla on myös muita kavereita kun se sisko. I wish.

Photobucket

-farkut Cheap Monday
-hattu ja rannekoru H&M
-toinen rannekoru Helsinki10
-paita/mekko eBay
















Ruutua Kate Mossilla

Oon ihan inspiksen puutteessa koko tytsä, onneks Asos-tilaus saapuu tällä viikolla!

EDIT: Oopsan, unohdin mustan bleiserin päältäni kuvissa. Mut se mulla kuitenkin oli tänään... :)

kuva: elleUK

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.