lauantai 23. elokuuta 2008

Pieni shoppaus"kierros"

Hehe, päätettiin mun kaverin kanssa sitten karata Helsingistä Vantaalle, lähinnä Stockmann Outletin takia. Tämän kertaisen shoppailun päämäärä kun oli hankkia kouluvaatteita.
Ei tietenkään löydetty mitään kouluvaatteita. Mun kaveri ei löytänyt mitään, mutta mä hankin suosikkisyystakkini uudessa värissä, ruskeanharmaana! Missasin H&M:n upean harmaan jakun, joten tässä korvike - bonuksena on tietty sen asiallinen puoli, se sopii siis myös työkäyttöön (as if mä missään töissä olisin).
Photobucket
Yritin saada värin kuvaan mahdollisimman todenmukaisena, kun alkuperäisessä kuvassa jakku näytti liian tummalta. Jakku on siis Zaran mallistoa ja maksoi jotain 20e. Hyvä diili :)

Nyt pitäisi lähteä piknikille, mut mua väsyttää niin paljon...

kuva: stockmann.fi

2 kommenttia:

  1. Onko toi Zaran jakku, niitä Zaran perusjakkuja, jotka on aika napakoita? :) Sulla näyttää istuvan niin hyvin, näyttää muutenkin superhyvältä ihan kaiken kanssa!

    VastaaPoista
  2. Joo on varmaankin, se on hyvin muotoonleikattu selästä :) En tosin osaa sanoa, mikä on Zaran perusjakku, kun mulla on vain tuo yksi, mutta kiitos!!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.