perjantai 29. elokuuta 2008

Oh no

Muistatteko, kun kävin viimeksi H&M:llä shoppailemassa jotain joutavaa ja jätin etsimäni raitapaidan rekkiin roikkumaan, riippumatta siitä, että olin kuolannut sitä pitkät ajat? No, ehkä se on vain mun tuuria, mutta nyt yksi mun seurailemista bloggareista, Karla's Closetin Karla, vetäisi sen päälleen tietenkin mustan vetskarihameen kanssa. And it looks goooood.

Photobucket
Mä oon varmaan huomenna H&M:llä metsästämässä tuota paitaa... ;)

Tämä on ajoitettu, olen menossa tällä hetkellä Turkuun niihin kemuihin! :)

3 kommenttia:

  1. Jos mä nyt satun tietämään oikein niin nykyisin dagmaria myy uus liike my o my joka löytyy erottajankadulta. Muuten kauppa avas ovensa kai tällä viikolla tai jotain.:)

    VastaaPoista
  2. Tuosta kuvan asusta kyllä kelpaisi mikä vaatekappale tahansa! Ja nuo kengät <3

    VastaaPoista
  3. äppelblom: Täytyy käydä muuten katsomassa se liike, kuulinkin, että se avaa tässä joskus lähiaikoina! Nyt oon kyllä yli viikon Åbossa, mutta sitten... :)

    ragdoll: Joo, noita kenkiä mäkin olen niiiin ihastellut! MbMJ:lla oli joskus samantyyppiset kolmiremmiset, en tiedä miksen ostanut silloin... :/

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.