sunnuntai 24. elokuuta 2008

Minä haluan takin part 2.

Photobucket
Ostin viime syksynä Filippa K:n mustan villakangastakin pystykauluksella ja kahdella nappirivillä varustettuna. Vaikka syystalven trendeistä yhden pitäisi catwalkien mukaan olla militäärisyys, kaipailen jo uutta, harmaata versiota. Tämä Acnen muotoonleikkaamaton on aivan nappijuttu, mikäli päädyn suht klassiseen malliin. Hinta vaan on suhteellisen suolainen...

Lisäksi olen jälleen pohtinut ikuisuusongelmaani, eli nahkatakkia. Biker-versio voisi olla aika tyylikäs, mutta koska olen nyt pohtinut nahkatakkidilemmaa jo 2 vuotta, luulen, että trendi ehtii mennä ohi, ennen kuin löydän Sen Oikean.

Mikäli luotan siihen, että erikoiset kaulukset ja hassut leikkaukset pääsevät halpakauppojen talvitakkikopiointilistalle, niin toivon H&M:n ja ystävien noteeraavan Jil Sanderin F/W 2008 -takit. Alkuperäisiin ei opintotuella ole valitettavasti varaa - sen korotus shoppailutarkoitukseen olisi loistava ajatus, hear me päättäjät!
Photobucket
kuvat: acnejeans.com, style.com

3 kommenttia:

  1. ainahan sanotaan että nahkatakki on aina in :)

    VastaaPoista
  2. Eniten mua miellyttää toi Jil Sanderin musta takki..

    Joo, ja tää nahkatakkidilemma vaivaa muakin. Mulla on jo musta nahkatakki, mut oon miettinyt ruskean ostamista. En vaan osaa päättää :S

    VastaaPoista
  3. anonyymi: Se voi olla, mun tuurilla se tosin menee ens keväänä heti out-listalle jos mä sen ostan! :)

    miu: Se on aivan upea takki! Mun pitäis hankkia se basic musta, mutta kun kaikilla jo on ja se olis pitänyt hankkia jo kauan sitten... :))

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.