torstai 7. elokuuta 2008

Kävin tänään Ikeassa

ostamassa lamppuja.

Mitäs muuta mulle kuuluu? No, heti kun pääsin työpaikalta kotiin, vaihdoin tylsääkin tylsemmät vaatteeni näihin. Jonkun mielestä taas tää voi tietty olla tylsää, mutta meitä on niin moneen junaan. Ainakin tädit kaupungilla järkyttyy yhä uudelleen tästä paitavalinnasta.

Kaikki työpäivät väsyttävät mua ihan mielettömät määrät. Tänään join vaan kaksi kuppia kahvia töissä ja tällaiselle pitkän linjan kofeiiniaddiktille se tarkoittaa jotain raivarin ja itkun väliltä. Ehkä komboa? Teki mieli jysäyttää koneen näyttö palasiksi ja työntää asiakirjat silppuriin, typ.
Miksi en sitten juonut kahvia kun näyttää tekevän niin vaikeaa...? 
No, ei ollut maitoa.

Photobucket

Photobucket

-Farkut Fifth Avenue Shoe Repair

Mut mä oon täysin maitokahvi-, caffe latte - ja café au lait -tyttö...
(Mulla on muuten työkynnet, ei punaista lakkaa)

2 kommenttia:

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.