perjantai 22. elokuuta 2008

Hit or miss?

Tästä asusta en oikein tiedä. Voisin laittaa sen tänään Taiteiden Yöhön, mutta toisaalta siinä on jotain pielessä. Ehkä tuo muuhun asuun katsottuna liian iso liivi?

Photobucket

Kertokaa mielipiteenne! Kuten totesin, tyylitajuni ei ole lähellekkään absoluuttinen. Siksi mielipiteet ovat joskus tarpeen -ja tietty muutenkin! :)

Huom. uudet harmaat nilkkurit, tykkään niistä niin paljon paljaiden (joskin kalpeiden) säärien kanssa! Lisäksi myös pojan pukuvyö, johon olen ihastunut...

5 kommenttia:

  1. Oon ihan hullaantunu sun tyyliisi! :)

    Mä kyllä ehkä jättäisin ton liivin pois, jotenkin se on ehkä vähän "liikaa". Tai sitten vaihtaisin ton alla olevan mustan paidan johonkin simppelimpään mustaan :)

    VastaaPoista
  2. valkoinen paita alle tai vyö pois..?

    mutta tosi kiva asu ja ihanat kengät, taas ;)!

    VastaaPoista
  3. Mä menisin noin, mutta oonkin vähän tällainen. Musta toi liivi tuo ryhtiä, ei oo liikaa.

    IHANAT nilkkurit.

    VastaaPoista
  4. Mä kans oon aivan ihastunut sun tyyliisi. Nuo kengät ovat ihan mahtavat! Ja oot ehkä oikeassa, että toi liivi ei oikein toimi, muuten kyllä oikein kiva asu!

    VastaaPoista
  5. miu: Kiitos!! :) Mäkin ajattelin, et se liivi on ehkä vaan turhaa matchausta kenkiin, asu pärjäisi ilmankin. Ja toinen juttu on just tuo et laitan asuihin kaikkea vähän liikaa. Joskus vähemmän on enemmän.. usch mikä klisee :D

    kitty kat: Kiitos sullekin! :) Valkoinen paita olis varmasti hyvä, mä vaan aina käytän tota liiviä valkoisen paidan kanssa :/ Yritin tehdä jotain uutta, ehkä pitäis pysyä hyväksi todetussa ;)

    sugar kane: Haha :D Kiitos, mä pidän kyllä "väri"yhdistelmästä. Taidan luopua liivin sijaan vyöstä..

    nylon: Kiitos kiitos :)) Mäkin tykkään mielettömästi, oon vielä aivan ihastunut mokkanahkaan nykyisin! Voi apua, pitäiskö sittenkin ottaa liivi pois, just päätin et vyö lähtee :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.