lauantai 30. elokuuta 2008

Eilinen asu

Mun piti tosiaan laittaa jotain muuta eilen kuin se asu, joka mulla loppujen lopuks oli päällä, sillä mähän suunnittelin laittavani "Givenchy"-koruja ja käärmekenkäni. Mut eksyinpä sitten Helsinki10:iin ja ostin ihan uuden bilepaidan kekkereihin.
Tässä vastavaloinen (sori!) lopputulos. Yritän löytää jonkun paremman kuvauspaikan täältä Turun kämpästä.
Photobucket
Toi pieni kiiltonahkainen laukku (joka ei näy kunnolla..) on vanha Zaran laukku, jonka silloin ostin alesta 15 eurolla. On kyllä maksanut hintansa jo moneen kertaan takaisin, toisin kuin eräät...

PS. Kaupungilta ei löytynyt mitään, käytiin vaan Blankossa syömässä. Se on sellainen mukava baari-ravintola Aurajoen rannassa.

2 kommenttia:

  1. Voi aah, tuota sun paitaa. Mikä tahansa musta juttu vetoketjuilla iskee niin, että sattuu. :D Matkaa helsinki 10:n lähelle ei lähiaikoina taida olla tiedossa joten täytyypi käydä ostamassa ihan basic teeppari ja läjä vetoketjuja kaupasta ja toivoa, että ompelukone on yhteistyö tuulella.

    Voih, et tiedäkkään kuinka kateellien olen. :D

    VastaaPoista
  2. marvin: Joo, hyvä, toi on fiksun ja kätevän ihmisen valinta! Mä kun en oo koskaan kätevä ja fiksuuskin on välillä kortilla, niin ei tulisi kuuloonkaan... Mäkin oon nyt ostellut näitä mustia vetoketjujuttuja, vähitellen voisin rauhoittua :))

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.