sunnuntai 17. elokuuta 2008

Baby you've got me thinking about the things I left behind, a suitcase in Helsinki full of things I wanna set on fire

Photobucket
Oooo oli niin hauskaa, vaikka hukattiin kaverit ja puolitututkin enkä loppujen lopuksi muista miten pääsin himaan. Mut oli niin jees! Osuttiin just vasta CSS:n keikalle ja missattiin Euroviisu-ukko Tellier mut mä olin silti aivan fiiliksissä. Vaikka eihän se musiikillisesti mikään nirvanakokemus ollut - nirvanalla ei siis oo mitään tekemistä sen ex-bändin kanssa tässä yhteydessä - mut meininki oli aivan loistava!

Photobucket
CSS päälavalla

Sää ei ollut paras mahdollinen, mutta onneks ei satanut mitenkään kunnolla. Mä olin kyllä varautunut siihenkin makealla XL-kertakäyttösadetakilla. Loppujen lopuks mulle tuli vaan niin kuuma, et se oli pakko heittää pois päältä. Nyt meen taas vähän sivuraiteille, mut tihkukeli oli hyvä yhdestä syystä - mun hiuslakka loppui eilen kesken ja mulla on typerän pituiset etuhiuksien jäänteet tossa naaman edessä roikkumassa, joten tihkusade tietty liimas ne hyvin pois naaman edestä. Näky ei ollut tosin kaunis, mut koko loppujengi oli samassa veneessä, joten ei ollut arvosteluun varaa :D

Tässä mun hieno sadetakkiasu. En tosin päässyt loistamaan uniikkiudellani. Ja sori pienistä kuvista, mut joku itsesuojeluvaisto ton naamankin kanssa on. Plus et keikkakuvat on mun, enkä ainakaan haluaisi, et joku puertoricolainen nettivaras nappaa ne. No offence Puerto Rico! ;)
Photobucket
Photobucket
A freak?

Eiku hei, nyt muistan kotimatkalta, et näin paljon ambulansseja. Ei taida kertoa hyvää, missäköhän mä ne näin...?

CSS:n Left Behind, I love it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.