lauantai 16. elokuuta 2008

Asoksesta ja Flowsta

Eilen en ikävä kyllä ehtinyt esittelemään Asos-tilaukseni sisältöä, mutta tänään sohvalla lojuessa sateisella säällä on aika ideaali aika käydä läpi sitä lähinnä ale-tuotteista koostuvaa pakettia.
Tämä oli mun ensimmäinen Asos-tilaukseni ikinä, joten oli aika riskiä tilata kolmet kengät kun ei kokoluokasta tiennyt paljoa mitään. Tilasin sitten omaa kokoani 36 kaikki kolme, ja 2/3 istui jalkaan loistavasti. Niitä yhtiä vastaanhangoitteleviakaan en aio palauttaa vaan venyttää lestiä, sillä sovittaminen tyssäsi mun akuankkajalan leveimpään kohtaan.

Photobucket

Nuo ensimmäiset, mustat maryjanet ovat ne vastaanhangoittelijat. Onneksi ovat nahkaa, niin voivat oikeasti venyäkin. Ja näitä alimmaisia mustia hehkuttelin jo joskus aikoja sitten...

Sitten ostin eilen mun päässä Flow'ssakin nähdyt lasit
Photobucket

ja sen seepratopin, josta otin koon 10 (hmm, 38?) ja ajattelin, että siitä tulee sellainen rennon löysä, kun se on liian iso. En ottanut huomioon, että olkaimetkin olisivat liian pitkät, joten toppi roikkuu mulla enemmän tai vähemmän epäilyttävän alhaalla.


















Noh, sitten nopeasti vielä Flow-asu, josta voi oppia sen, että ei työnnä paitaa mykkyröiksi kireän hameen kaulaan. Nyt näytän siltä, kun olisin pakannut ylimääräisen makkaran tuohon lanteille -tai pikemminkin vyötärölle. Kiva, kun tällä tavalla jälkeenpäin saa tietää, miltä oikein näytti eilen... Älyttömät puolustelut noille hirveille hiuksille tossa kuvassa, mutta olen kyllä menossa värjäämäänkin ne. Aika kamalalta näyttää :D

Photobucket

Photobucket

Tänään uusiks Flow, eiliset Crystal Castles, Múm ja Kings of Convenience oli namnam!!
Photobucket
Kuva Múm:in keikalta.

6 kommenttia:

  1. Upeat lasit ja hame!! Pidän myös alimmaisista kengistä paljon!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos!! Mäkin diggasin niistä kengistä ihan hirveästi, hinta vaan oli ensin liian kova. Nyt ei harmita yhtään! :)

    VastaaPoista
  3. josset käytä tuota zebra toppia niin myy minulle! ;) jassu

    VastaaPoista
  4. Myyn tottakai, jos ei tuu käytettyä! Mut mä luulen, etten pysty olla pitämättä sitä kun tykkään siitä niin paljon! :)

    VastaaPoista
  5. Miten sait ton hameen noin lyhyeksi, itsellä se tulee polviin asti?

    VastaaPoista
  6. Hehe, oon vaan kääntänyt sen reunan, se pysyy aika kätsästi tollain sisääntaitettunakin :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.