torstai 24. heinäkuuta 2008

Valitushaaste

Sain jenni!:ltä hauskan haasteen, jossa täytyy kertoa kolme mielen ja kolme kropan heikkoutta. Tämähän sopii minulle, koska minulla on huono itsetunto, joten voisin oikeastaan laittaa vain kokovartalokuvani tuohon kropan heikkouksiin... ;)
Ja juu, luin kyllä Sugar Kanen loistavan postauksen tästä ikuisen valitusvirren lopettamisesta, mutta oikeastaan ihan pikkuisen haluan vastata kyselyyn. Sellainen ruikuttaja minä olen, melkoisen anonyymisti netissä valittaminen on mielestäni hauskaa.

Pään sisällä:

Äkkipikaisuus - täytyy olla melkoinen viilipytty kaveriksi tai ymmärtää mua syvemmällä tasolla, sillä olen välillä uskomattoman äkkipikainen kiukuttelija. Oikeastaan ainoa hyvä puoli asiassa on, että kohtaukset menevät myös pikaisesti ohi. Tästä aiheutuu usein pientä hankausta ihmissuhteissa ja lähimmäthän tästä enimmäkseen kärsivät, sillä mulla on myös käytöstavat. Yleensä. Saatan kirota jotain ensin Danten alimpaan ja seuraavalla hetkellä taas rakastaa elämää. Mutta that's me.

Pitkävihaisuus - Huolestuttavaa, muistan mua kohtaan tapahtuneet vääryydet vielä vuosien takaa. Tätä ikävää piirrettä tosin voi korjata ihan tahdonvoimalla ja siten unohtaa, mutta joskus en vaan tahdo, koska se on sille niin oikein. Tavallaanhan tämä on ristiriidassa äkkipikaisuuden ja nopean leppymiseni kanssa, mutta tällöin kyseessä on (mielestäni) joku megaluokan vääryys, jota ei ajan kanssa haudata.

Päällepäsmäröinti - Luulen (esitän) tietäväni kaikesta kaiken, tai jossen kaikkea, niin ainakin jotain, josta kannattaa suunsa avata. Niiiiin ärsyttävää, tiedän! Itseänikin hävettää yleensä näiden farssien jälkeen, kun olen avautunut omasta, toisinaan hyvin perusteettomasta, mielipiteestäni ja sen turvin katsonut muita vähän kieroon. Hei haloo?

Peilistä todennettavissa:

Nenä - Kyllä, nenä on ongelma mullekkin, niin kuin varmaan suurimmalla osalla ihmisistä. Mun nenää en ole täällä tainnut näyttää, mutta voin kertoa, että se on pieni ja mielestäni vähän liian lyhyt. Muiden mielestä se on söpö tai jopa sopiva, mutta mä haluaisin tikkusuoran mallinenän. Kukapa ei?

Reidet - Ne ovat liian paksut, piste.

Selkä ja hartiat - nää voidaan laskea yhteen, koska niiden yhteistyö leventää mun selän aivan miehiseksi, eikä se ole ollenkaan sellainen kaunis, pieni ja siro.


















Haastan nyt Styledropin, Äppelblomin ja Miun, vastailkaa jos huvittaa :)

2 kommenttia:

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.