keskiviikko 16. heinäkuuta 2008

Musta farkkuhame, check.























Ostin eBaysta, en malta odottaa, että saapuu! Toivottavasti on tarpeeksi pitkä ja sopivan kokoinen. Ohjeellinen koko oli 6-8... 8 olen, mutta 6 en! Täytynee pistää jokin huuto.net-profiili pystyyn kohta näiden melkein-sopivien-ostosten kanssa :D

Etsiskelen vielä sitä farkkutakkia, josta leikkaisin hihat pois ja muuttaisin näin ollen liiviksi. Ei ole löytynyt. Kappas, sillä farkkutakinkin virkaa mulla toimittaa liian iso rotsi... Mutta mulla on loppukesä aikaa kiertää kirppareita!

4 kommenttia:

  1. Voi, paska. Meillä on muuten samanlainen maku. Olen juuri tuollaisen Levi's mustan hameen ajatellut ostaa syksyksi Ebaysta. on jopa watching-listalla:D. Käytän vaaleaa farkkuhametta kesällä, siksi osan sitten vasta. toivottavasti jaksan odottaa:)

    VastaaPoista
  2. Niin, oon päätellyt kanssa, et maut käy aika hyvin yhteen :D
    Toivottavasti voitat huudon, mulla meni aika viime hetkien tiukaksi biddingiksi...!

    VastaaPoista
  3. Ompa hieno, just tommonen revitty/revennyt olis siisti. Koskat saat sen ja paljo maksoit? :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos! En tiedä koska sen saan, viikon sisään?? Maksoin siitä 8e plus postikulut 6e, eli 14 euroa. Ei paha? :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.