maanantai 21. heinäkuuta 2008

Miespaita

Kuten viimeisimmistä postauksista on hyvin voinut päätellä, olen ollut -ja olen edelleen- innoissani miehen kaapista lainatuista vaatekappaleista. Viimeisimpänä miespaita. Miespaidaksi ristin oma-aloitteisesti siis miesten kauluspaidan. Miehen t-paidat on siis vain t-paitoja... ;)
Ehkä myös ihastuin Sugar Kanen versioon?

Photobucket

Vyö pengottu siskojen kaapista, saa nähdä kauanko menee, että huomaavat jonkun puuttuvan...

Koska en ole ampiaisvyötäröinen, paita on ehkä enemmän minua näin ulkona hameesta/housuista.





















Paitahan on puoliskoni Whyred, vaikka tarkoitus oli kyllä ostaa oma tänään Fidasta. Ehti vain mennä kiinni ennen kuin ehdin huikkaamaan moit työpaikalle...

Photobucket

Ajattelin alunperin vielä lisätä sukat korkkareihin, mutta kuvan otettuani alkoi tuntua, ettei se vain sopinut mun kalpeisiin jalkoihin tai lyhyeen hameeseen. Sukat korkkareissa, you like it?

Detaljit
Photobucket

2 kommenttia:

  1. Wow, näyttää tosi hyvältä! vyö on hieno detalji. Ja hyvänkokoinen mies, toi paita on just eikä melkein :)

    Mun mielestä molemmat toimii, paita päällä tai alla, mutta kokemuksestä tiedän, että se päällä on helpompi...

    Tykkään sukista korkkareissa, mutta tän jutun kanssa paljaat sääret näyttävät jotenkin freeseiltä, ei mene tunkkaiseksi. Vielä kun sulla on noin todella kauniit sääret!

    VastaaPoista
  2. Kiitos!! Mä taidan tosiaan pysytellä siinä paita hameen päällä -versiossa. Kiitos kiitos, lyhyet tukkijalat ne oikeasti on, kuvat hämää :) Täytyy yhdistää sukat muuhun asuun!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.