torstai 24. heinäkuuta 2008

Hitti ja huti

Näin Honey Junkien blogissa kivan kuvan mallitytöstä, jolla oli harmaat pillit yhdistettynä harmaaseen liiviin. Päätin kokeilla hitusen DIY-tyyliin, mutta huti tuli

huti
-liivi ja korkkarit kirppis
-farkut Cheap Monday
-paita Acne Jeans

Ei pue minua ollenkaan! Peilikuvakin on vähän ällö--

Asu olisikin ollut tosi kuuma (siis konkreettisesti) tänään, kun ulkona on 25 astetta. Joten, laitan päälleni tämän

hitti
-hattu H&M
-jakku Lindex
-laukku kirppis
-shortsit iskän Levikset
-ballerinat MbMJ

Melkein hitti. Suotakoon vähän itsekehua, kun edellinen postaus oli sellaista mollausta... :)

7 kommenttia:

  1. Love the Kate Moss inspired outfits. Very chic.

    VastaaPoista
  2. Jenni!: Samaa mieltä :))

    ida: Thanks! The latter one seems to be more Pete Doherty to me, though (didn't plan it to be..) ;)

    riikka: Kiitos, käyn tsekkaamassa! :)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä molemmat näyttää eri hyvältä! Itse pääsen liiviteemaan käsiksi ensi viikolla farkkuliivin (!) kanssa, maltan tuskin itsekään odottaa niitä versioita ;)

    VastaaPoista
  4. Toka asu on aivan täydellinen. Ja tuo hattu!! Miksen mä koskaan löydä tuota vaikka kuinka etsin? Ihanat shortsit ja jakku. Ihan loisto asu!

    VastaaPoista
  5. sugar kane: Oijoijoi! Mä olen niiiiin etsinyt täydellistä farkkuliiviä, mut etsinnät eivät ole vielä tuottaneet tulosta! Toivottavasti saan uutta potkua sun kuvista!! :))

    nylon: Kiitos paljon! Hattu on muuten H&M Herr, sieltä voi löytyä kaikenlaista kivaa! Nykyisin mun normaali H&M-rundi kulkee aina miestenosaston läpi... :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.