perjantai 18. heinäkuuta 2008

Eiliset elektrot

Wohoo, elossa ja töissä, oon ollut täällä jopa yli tunnin jo! Muuten ei tässä ehkä juhlimisen aihetta erityisemmin oliskaan, mut kun ottaa eilisen baari-illan laskuihin mukaan niin I'm going strong.
Olin siskon kanssa Redarissa, Redrumissa eilen, koska siellä on torstaisin hyvä klubi nimeltä Misf*ts.
Tällaista päällä (toi nukkainen juttu on mun takki)






















Ja tällaiset oli siskon vaatteet (tausta oli niin upea et piti clippaa veks)




















Olen kateellinen näistä siskolle... (vaikkei aidot olekaan, niin järkyttävän hyvännäköiset mun naamalla)










Olin kotona ihan ihmisten aikoihin, tosin onnistuin nappaamaan lennosta jonkun espoolaisen taksin, joka ei osannut liikkua Helsingissä ja sit suhailtiin vähän ympäriinsä, kun ohjeistin sitä et "ei ei, älä tottele sitä navia, mä kerron kun käännytään" ja sit torkahdin sinne takapenkille. Opsideisii...

2 kommenttia:

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.