perjantai 4. heinäkuuta 2008

AA-paita


Oivoivoi, American Apparelilta tilaamani paita on liian iso. En edes tajua, miksi olen ottanut S-koon. Varmistaakseni, että varmasti on löysä? 

Ei harmittaisi, jollen olisi odottanut sitä noin kuukauden päivät. Argh. Tuo kolmas kuva on ainoa, jossa se näyttää -tosin harhaanjohtavasti- siltä kuin haluaisin sen näyttävän, mutta toisaalta siinä mun suu on auki ja takana lattialla on mun neuletakki. En ole koskaan väittänyt olevani järjestelmällinen...



































































En ole menossa Ruisrockiin, en siis ole kunnon turkulaisopiskelija. 
Ja mun Photoline (kuvanmuokkausohjelma) on kadonnut mun koneesta. Eikä netti toimi, joten varastan naapurin WLANia, joten en voi lataa mitään ohjelmaa. Ää.























Olin ottamassa aurinkoa. Kipittelin sinne pyyhe kainalossa, tämä mekko ja nämä vanhat Bruuns Bazaarin sandaalit päälläni. Luulen ruskettuneeni :)







2 kommenttia:

  1. hieno tuo hennesin kukkamekko :>

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mäkin tykkään valtavasti siitä, haluisin mennä hakemaan vielä toisen samanlaisen vähän eri värissä :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.