torstai 26. kesäkuuta 2008

Pipi











It's me ja olen kipeänä. Kuumetta oli jo hieman tänä aamuna, mutta tunnollisena työntekijänä raahauduin silti töihin. Töissä sitten iltapäivän puolella kuume nousi, mutta istuin edelleen päätteellä. 
Onneksi otin jostain syystä juuri tänään vaihtokengät, sillä mulla oli nahkapohjaiset ballerinat töissä... Ehkäpä edellispäivien sää on opettanut varovaiseksi? (Taustatietoa: tänään Helsingissä tuli vettä, rakeita ja salamoita yhtä aikaa noin klo 16.30)

Hyvä puoli tässä on se, että voin bloggailla huomenna enemmän, mikäli kuume ei riehukkaan liikaa :)

EDIT: En tajua, mikä toi tukkatyyli on. Mulla on ihan normaali polkka.

5 kommenttia:

  1. Oi, parane pian! Ikävää olla kipeänä kesällä, jos tätä voi nyt kesäksi edes kutsua.. Halusin vain ilmoittaa, että olen ihan koukussa blogiisi! Pidän tyylistäsi hyvin, hyvin paljon! Huomisia postauksiasi odotellessa.. :)

    VastaaPoista
  2. Minulla olisi hassu kysymys, voisitko paljastaa ikäsi?:)
    Koska kasvojasi ei koskaan näy, häiritsee kun en tiedä yhtään ikää...:D Jos et tarkkaa numeroa halua kertoa, jotain sinnepäin ainakin...? Paranemisia!

    VastaaPoista
  3. anonyymi: Kiitos, aivan ihana kommentti! Kivaa, että joku jaksaa lukea jaarittelujani! :) Ja hyvä, että joku pitää tyylistäni, se taitaa muuhun suomalaiseen blogikulttuuriin verrattuna olla hitusen tylsä :)

    2. anonyymi: Hehe, olen 22-vuotias. Tiedän, että välillä vaikutan joltain kolmekymppiseltä (ainakin tyylikuvissa), kun olen tällainen lyhyt ja pyöreähkö :)
    Kiitos!

    VastaaPoista
  4. Pyöreähkö?? Et todellakaan ole pyöreähkö:D Sääresi ovat mielestäni kauniit. Sinulla on sellaiset nätit kulmikkaat ja "luiset" polvet, mistä pidän.
    Hehe, kuulostaa varmaan hassulta, että kiinnitän huomioita jonkun polviin:D En yleensä kiinnitäkkään...
    Tuntuu tyhmältä anonyymisti ruotia ulkonäköäsi täällä, mutta nämä ovat vain kehuja!!:D

    VastaaPoista
  5. Heh, kiitos! Itse en oikeastaan pidä polvistani, mutta toisaalta en kiinnitä niihin huomiotakaan...
    Mua ei haittaa ulkonäköni kommentoiminen, itsehän olen laittanut itseni sille alttiiksi ryhtymällä bloggailemaan :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.