tiistai 10. kesäkuuta 2008

Millainen laukku?


Minulla on ajatuksena saada tänä kesänä sen verran säästöön palkastani, että saan ostettua jonkun hieman hienomman laukun. Arvostan laatua ja paksua nahkaa, mutta loput kriteerit heittelevätkin sitten melkein mielentilojen mukana.
Olen aiemmin ollut ns. pussukkamaisten, löysien laukkujen suuri fani, mutta nykyään olen alkanut arvostaa laukun struktuuria. Kummanlaisista te tykkäätte?


Olen katsellut kauan tuota beigeä Miu Miun posteljoonilaukkua, se on nyt ykköstilalla hankintalistalla. Kunhan alet jo alkaisivat, olen nimittäin varma, että tulen vierailemaan Helsinki 10:ssä ja Gaudetessa yms. heti palkkapäivän jälkeen :)

Ja niin, tuo vasemman yläkulman Marc Jacobs look-a-like on Asosista, menisin itsekin halpaan!

3 kommenttia:

  1. Tuo Miu Miun laukku on ollut jossain vaiheessa alessa myös MyTheresassa, ja näkyypä olevan vieläkin listoilla, joten varmaan tulee aleen uudestaankin...

    Mulla itselläni on lähes sama beige Miu Miu, hieman isommassa ja neliömäisemmässä (vs. suorakaiteenomaisessa) mallissa tosin. Se on ihana, mutta en ole vain päässyt vielä käyttämään sitä, kun näin kesäisin pyöräilen töihin ja tykkään silloin enemmän pussukkamaisemmista laukuista, jotka voi vain heittää olan yli selälle keikkumaan (tyyliin toinen Miu Miuni). Ja ehkä yleisesti ottaenkin mun tyyliin sopivat enemmän tuollaiset säkkimäiset laukut. Tämän kesän alennusmyynnistä bongailen tätä pinkkiä Miu Miuta:
    http://www.mytheresa.com/shop/product.php?productid=4074

    Fingers crossed! :)

    VastaaPoista
  2. Joo, siitähän oli sellainen ihan pikkuisen erimuotoinen malli, tosin samassa värissä. Olisiko ollut talvialessa? Olen varmaan vuoden tuota katsellut... toivotaan, että ilmaantuu aleseen ! :)

    Oi, tuo on niin söpö tuo vaaleanpunainen. Mä en henkilökohtaisesti vaan pidä tuosta isosta kultaisesta soljesta tuossa edessä, mutta väri on aivan syötävä. Toivottavasti saat sen hankittua, tulen sitten ihastelemaan sitä blogiisi! :)

    VastaaPoista
  3. Hei, nyt se laukku on -30% MyTheresassa!

    http://www.mytheresa.com/shop/product.php?productid=3196&cat=61&page=1

    Voi toki tulla vielä parempaankin aleen (yleensä MyTheresa lisää lopulta -50%:een), mutta toisaalta voi tulla myös loppuunmyydyksi. Ajattelin vain vinkata :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.