maanantai 30. kesäkuuta 2008

Koko päivä kämpän kanssa

Oi olen niiiin väsynyt. Ollaan sählätty kämpän kanssa melkein koko päivä, ensin aloitin hiomapölyjen poispyyhikimisellä ja sitä puuroa ei edes saa verrata huonepölyyn! Nyt on melkein asumiskuosissa, ainakin yritetään!

Pompin raput DHL-lähetin luokse kuittaamaan ihan pölyisenä, mutta I got my baby :)










































Itse asiassa olin ensin pettynyt (!) laukkuun. Se oli mielestäni liian iso ja eri värinen, mutta toisaalta onnistuin tahrimaan sen heti salmiakkiin, joten oli vähän pakko ottaa return-laput irti... :D Nyt olen kuitenkin ihan rakastunut siihen, onneksi.
Mutta oikeasti, ajattelin et se olisi hieman pienempi?


Toinen juttu: ostin joskus eBaysta Leviksen 501-farkut juuri sellaisena ihanan vaaleana farkkuna. Avasin paketin tänään ja muuten ne olivat sopivasti löysät (ei löysät, mut ei sopivasti tiukatkaan), mut oh my god se vyötärö! En ole mikään ampiaisvyötärö, joten jos joku sopivan vyötärön omistaa, saa vaikka ostaa nämä pois ja tehdä näistä sellaiset kesän parhaat shortsit. Mä tyydyn mun alexanderwang-kopioihin...

















Laitan joskus myöhemmin lisää kuvia kämpästä -as if se ketään kiinnostaa paitsi paria kaveria :)

5 kommenttia:

  1. Minusta laukku on oikein kiva. :) Ja oikein sopivan kokoinenkin!

    VastaaPoista
  2. Ihana laukku! Ei se ainakaan kuvassa liian isolta näytä, mutta joskus on kyllä vaikeaa kun on kuvitellut tilaamansa asian toisenlaiseksi kuin se sitten on... Kivaa jos laitat kuvia asunnostasi:)

    VastaaPoista
  3. Christina: Kiitos! Mun mielikuviin verrattuna se on iso, mut oikeasti sopiva. Jopa läppäri saattaa mahtua, en ole kokeillut vielä :)

    lovely: Kiitos! Juu, mut tietty säästyisin virheiltä, mikäli tuijottaisin mitat tarkkaan tilatessa... :) Hehe, asuntokuvia on joka tapauksessa tulossa, joten kiva ettei kaikkia ota vain päähän :)

    VastaaPoista
  4. Laukku on kyllä ihana mutta paljon isompi kuin mitä minä aina olen kuvitellut.:) Juu, kuvia vaan uudesta kämpästa, mua ainakin kiinnostaa!

    VastaaPoista
  5. äppelblom: Sama täällä! Ajattelin, että se olisi kolmasosan pienempi... Kiva et pidätte kämppäkuvista, ei sit oo niin pelottavaa laittaa niitä! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.