keskiviikko 25. kesäkuuta 2008

a.gain


Juurihan mä laitoin mun luottokortin käyttökieltoon, mut ei...
Olen purrut kynsiä jo monta päivää tämä takia ja ladannut samaa sivua yhä uudelleen.

Olen sopinut itseni kanssa, että minulla on oikeus ostaa yksi* kallis laukku kesässä kind of palkaksi kesätöissä raatamisesta. Viime kesänä ostin päivän asuissa mukana keikkuneen Miu Miun ja tänä kesänä sitten toisen. En osta koskaan täysihintaisena, sillä kesätyöpalkasta kirpaisee lohkaista alle tuhannenkin euron summa. Varsinkin kun syksylle pitäisi jäädä hieman säästöön, eikä voi luottaa ainoastaan äidin tilisiirtojen tiheyteen.

Olen oikeasti vahtinut tätä laukkua silmä kovana jo pidemmän aikaa, puolisen vuotta ehkä. Sitä aiemmin taas kyttäsin F/W 07-malliston samantyyppistä laukkua, joten antakaa minulle synninpäästö! Laukku ei välttämättä ole se muodikkain eikä monen mielestä edes tyylikäs, mutta se on todella minua. Sehän se on, mikä merkitsee (ainakin joskus)?

Joten ostin tämän työpäivän päätteeksi. 

*negotiable




5 kommenttia:

  1. Minusta laukku on malliltaan ihana, mutta minun makuuni vähän liian vaalea. Joskus ihailin vähän vastaavan mallista, punaista Miu Miuta.

    VastaaPoista
  2. pääasia että olet itse onnellinen uudesta laukustasi. onnitteluni :)

    mitähän merkkiä se on?

    esittelen blogissani minäkin mm. merkkilaukkuja

    VastaaPoista
  3. riikka: Kiitos! Se punainen oli kyllä kiva väri myös, mä vain en uskalla niin radikaaleihin ratkaisuihin laukkujen kanssa... :D

    nice devil: Kiitos kiitos, onnittelut vastaanotettu :) Merkki on Miu Miu, yksi ehdottomista lemppareistani.
    Käyn vilkaisemassa blogiasi!

    VastaaPoista
  4. Hui minkä hintaisia! =D Tämän tytön rahapussista edes satasen "tuhlaaminen" laukkuun tekisi ikävän loven tilille. Haaveilen kyllä noista ihanuuksista. Ehkä sitten joskus kun olemme saaneet kodin maksettua. =)

    VastaaPoista
  5. Niin, luulen, että tällainen ostelu vähenee sitten, kun itsekin ostaa asunnon... :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.