sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Toivepostaus: Laukkuja

Joku toivoi arvonnan aikaan myös laukkujen esittelyä postaustoiveenaan. Ajattelin toteuttaa nyt sitten tämän viimeisen jutun, jonka muistan toiveistanne. Poistin arvontapostauksen, enkä valitettavasti muista enempää toiveita, mut tässä tämä tulee. Ihan kaikki laukut, jotka mun kaapin pohjalta löytyi, näitä ei ole kovinkaan montaa. Ei tästä taida mitään laukkufriikin arvonimeä ansaita :D

1. Muut laukut

Tuossa on vasemmalta ensin mun luottokassi Longchamp, joka kestää ihan-mitä-vaan. Ainoa miinus on, ettei ole kovin helposti matchattavissa mun nykyiseen vaatetyyliin.

Kakkosena pieni musta Longchamp, jonka hankin ehkä joskus 2004. Ei enää käytössä.

Takana todelliseksi löydöksi osoittautunut parin euron nahkalaukku kirppikseltä, jonka voi pitkän remmin ansiosta heittää olalle kaupunkireissulla. Se on suomalaista tekoa ja siinä on sopivasti yksityiskohtia piristämään tylsää asua, joten I love it!

Vasemmalla takana pieni kiiltonahkapussukka Zaran alemyynneistä joskus pari vuotta sitten. Maksoi 15 e ja käyttökerran hinnaksi on muodostunut varmaan siis jotain 0,00000000001e.  

Edessä on mun clutchit: Luonnonvalkoinen on äidin vanha Palmroth (ei varmaan tiedä, et se on mulla, haha) ja toi musta on syksyllä Tukholman MQ:sta ostettu A.Wang-mukaelma. 

2. Merkkilaukut


Vasemmalla on mun valkoinen Miu Miu, jonka hankin kesällä 2007. Se tuoksuu edelleen nahalle, enemmän kuin mikään muu mun nahkalaukku.

Takana keskellä on mun beige Miu Miu, jonka hankin viime kesänä. Joku saattaa sen muistaakin.. Täällä on muuten kuva siitä uutena, jonkun verran on tullut yhdessä syksyssä jo patinaa :)

Musta on mun Mulberry Mabel, sitä onkin nähty tässä jo muutamat päivän asut putkeen. Se on mun suurin laukkurakkaus tällä hetkellä!

Edessä taas on mun pikkulaukut: Marc by Marc Jacobsin pinkki laukku, jonka ostin syksyllä ja sitten tuo pieni Vuitton, jonka sain lahjaksi poikaystävältäni vuosipäivänä :)

Siinäpä ne, eivät siis vie kamalasti tilaa mun vaatekaapissa. Sitä paitsi noita on niin vähän, että voi hyvällä omatunnolla ostaa lisää laukkuja ;) Muuton yhteydessä heitin kyllä osan roskiin tai keräykseen, mutta ne olivat muutenkin käyttämättä jääneitä laukkuja. Useimmitenhan en jaksa edes ottaa laukkua mukaan päivän asu -kuviin, koska valinta on aina niin ennalta-arvattava kun laukkuja on näin vähän. 
Paljonko laukkuja muuten on sopivasti? Ainakin puolet vähemmän kuin kenkiä?

24 kommenttia:

  1. Tuon valkoisen Miu Miun ja Mulberryn Mabelin kelpuuttaisin omaan kaappiin heti. Vaikka kyllä mulle kelpais noi kaikki :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä sulla on just sopiva määrä laukkuja - kun vastaan tulee joku täydellinen, voit hyvällä omalla tunnolla ostaa sen kokoelmaasi. :) Mun mielestä on älytöntä, että omistaa jotain 50kpl tekonahkalaukkuja. Sulla ei muuten ole ruskeaa laukkua, tarkoituksellako?

    ps. munkin miu maut tuoksuu vieläkin nahalle mmm.. :D

    VastaaPoista
  3. Miu Miut ja Mulberry kelpais mullekin!

    Mulla on ihan hirveästi turhia laukkuja kaapeissa ja mun pitäisi vain raaskia karsia niitä isolla kädellä, kun siivoon vaatekaapit.

    VastaaPoista
  4. Ihania noi kaikki on, ja mun mielestä aika sopivasti. niinku sanoit, ni tolla määrällä voi hyvällä omatunnolla ostaa jos löytää jonkun ihanuuden. :)

    VastaaPoista
  5. miu miu, ei suurempaa rakkautta voi olla joten joskus sellanen mullekkin eksyy :-)

    VastaaPoista
  6. Paljo oot maksanut noista Miu Miun laukuista?:)

    VastaaPoista
  7. Suloinen tuo Marc Jacobsin pinkki laukku, pitäsköhän hommata kevääksi joku pirtsakamman värinen veska, hmm....

    VastaaPoista
  8. Heii sulle on haaste blogissani!

    VastaaPoista
  9. laukkuja ja kenkia saa olla niin paljon kun sielu sietaa!
    olen niin kateellinen sun ihanille merkki laukuille <3
    ja tosissaan kirppareilta loytyy yleensa parhaimmat!

    VastaaPoista
  10. Sulla on kyllä aika kiva laukkukokoelma, vaikka esim. mun varastoon verrattuna suht pieni (multa löytyy about 50 laukkua:D). Mutta sun laukkujen arvo on varmaan 20x mun laukkuihin verrattuna, nimimerkillä en omista yhtään merkkilaukkua! Haluaisin kyllä kovasti, mutta kun ei ole rahaa.. No, ehkä mä en vielä tarvitse merkkilaukkua, mutta sitten "isona"!: D

    VastaaPoista
  11. noi miu miu:t on kyllä aika täydellisiä. oon kade, snif!

    VastaaPoista
  12. Sulla on juuri ihanan kokoinen laukkukokoelma. Pystyy ainakin hahmottamaan mitä löytyy. Oon yritänyt metsästää tota MbMJ:ia mustana, mutta ei oo vielä löytynyt.

    VastaaPoista
  13. Valkoinen Miu Miu, ihana! Ja Mulberryn Mabel on myös kadehdittava. Sulla on varmaan maailman ihanimmat laukut :D

    VastaaPoista
  14. mipa: Hehe, kiitos! :)

    pipari: Hmm, no mulla ei oikeastaan ole mitään ruskeaa mun vaatekaapissa erityisesti. Ehkä se johtuu siitä? Miu Miut <3

    pinja: Hehee, tiedän, minne ne lahjoitan, jos kyllästyn niihin ;)

    neela: Yritän pitää sen myös niin, et aina mahtuu vielä yksi laukku ;D

    lina: Miu Miu oli munkin ensirakkaus laukuissa :)

    karolii-na: valkoisesta alle 600 ja beigestä päälle 700 :) Molemmat olivat kyllä alessa!

    joy: Kiitos, sillä saa tosiaan väriä aika helposti asuihin!

    anna: Kiitos haasteesta!

    nita-karoliina: Joo, kirpparilla voi olla ihanasti patinoituneita, täyttä nahkaa olevia laatulaukkuja naurettavaan hintaan :)

    sara: Mä oon ihan ottanut periaatteeksi, et ostan tästä lähtien vaan "arvolaukkuja". Jotenkin osaan arvostaa niitä ihan eri tavalla kuin noita halvempiani ja ne myöskin valitsee tarkemmin! :)

    piu: Hehe, kiitos! Ne ovat mun sydänkäpyjä :>

    gaggenau: Toi MbMJ oli mustana ainakin Mytheresassa ja Luisaviaromassa vähän aikaa sitten, en tiedä onko enää... Kiitos, se on kompakti kokoelma!

    adriana: Kiitos! Ei ole, jos olisi Chanel 2.55 niin ehkä sitten... ;)

    VastaaPoista
  15. Aivan ihania. Saatan ruveta varkaaksi.

    juliet xxx

    VastaaPoista
  16. voi ihania! varsinkin miu miut ja tuo pikkunen marc jacobs =)

    VastaaPoista
  17. "Vasemmalla on mun valkoinen Miu Miu, jonka hankin kesällä 2007" Iihana,ihanin,haluan! En ole tutustunut kyseisen merkin laukkuihin aiemmin,mikä siis on laukun malli ja paljon se maksoi ? :)

    -Jannike

    VastaaPoista
  18. upeita! tuo vuittoniki on tosi namu vaikken yleensä välitä kyseisen mekin laukuista : )

    VastaaPoista
  19. Valkoinen Miu Miu ja Mulberryn Mabel kelpais ehdottomasti mullekin!Mutta ihania kaikki!

    VastaaPoista
  20. juliet: Haha, täytyy hankkia lukollinen säilö..

    essi: Kiitos!! MbMJ:tä ei kyllä ole paljoa tullut käytettyä jostain syystä...

    jannike: Voi ei, en ollenkaan muista, mikä sen nimi on! Oon löytänyt tuota enää feikkisivuilta netistä. Tässä on muuten ebay:ssa samanlainen, tosin toi mun on double handle ja tämä taas yksikahvainen (niitä oli kahta mallia)
    http://cgi.ebay.co.uk/MIU-MIU-White-Leather-
    Shoulder-Top-Handle-Handbag_W0QQitemZ230320614892QQcmdZ
    ViewItemQQptZWomen_s_Bags?hash=
    item230320614892&_trksid=
    p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1295%7
    C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7
    C240%3A1318
    Tulipa pitkä linkki... Mä maksoin tuosta alennuksessa jotain 590e, alkuperäinen hinta oli vissiin 790e :)

    henna: Kiitos! Tuo kuosi on mun mielestä melkein ainoa siedettävä Vuittonin kuoseista... :)

    nevaeh: Kiitos, ainakin niille olis hyvät kodit tarjolla jos kyllästyisin niihin! :)

    VastaaPoista
  21. Toi valkonen MiuMiu on aivan upea! :)

    VastaaPoista
  22. myy mulle toi ei käytössä oleva longchamp? -K

    VastaaPoista
  23. Paljonko toi Mabel maksoi UK:ssa? MIetin tilaamista Mulberryn sivuilta, mutta siellä ei tällä hetkellä ole Mabelia varastossa :(

    VastaaPoista
  24. tarzan: Kiitos! :)

    anonyymi: Voisin myydäkin ehkä...

    jessij: Maksoi 583 puntaa eli 630e, aika halpa! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.